s
// A Little Memories :)

Nur Hafiza Binti Hamidi
Kedah Darul Peace
26 December 1994
Zulhilmi Zabandi

his MINE and ONLY mine ! ilove him so damn much^^
Daisypath Anniversary tickers

my dear stalkers , tinggalkan jejak anda kat sini okay ? thankyou ;)




|
CINTA MUKA BUKU vs CINTA MUKA BULU
Sunday, 6 November 2011 | 12:33 pm | 0 comments
hello , haha .  korang mesti suka najwa latiff kann ? akuh suko gylaa kott dgn dy :) 
suara dy yg merdu to , yg membuatkan ramaii orang yg suko dgn dy , HAHA .
ayat taley blah laa kann ? hehe . btw , iloveyouu laa NAJWA LATIFF , weewitt ;) huhu~
baru-2 nehh akuh ada dgr satu lagu nehh ,
tajuk dy "CINTA MUKU BULU" by parody video , hoho~
mang lawak laa lagu nehh , ada pulak buat lagu psal "BULU" ? huhh .
apaa motif dorg buat lagu cam to ehh ? haha . pape ponn , layan je k ! :)







" CINTA MUKA BULU"

kita berkenalan hanya dalam laman muka bulu,
kau hantar bulu, dan suruh terima kamu.. ooh...
Hatiku rasa berbulu..

Dan pabila kau kata kau mahu bulu aku
Ku gelisah berdebar hati rasa oh berbulu.. ooh..
kenakah rasa itu...

Bagaimana harus bersua..
Ku rasa berbulu, tapi bahagia..
Perlukah kita,, cari bulu pertama..
walaupun kita.. tak pernah sebulu...

Banyak bulu2 yang berada di minda..
banyak tanda tanya dan juga kata kerja..
Otak kata jangan, bulu kata ya..
Hidup tak menentu adakah ini bulu..
Banyak soalan, banyak juga berbulunya..
kata hati rasa tak dibiar saja..
setiap yang berbulu ada kebaikannya..
harus pejam mata dan cuba bulu saja..

pabila kau renung tajam2 bulu aku
ku rasa sesuatu rasa yang ku tak tahu..ooh..
ini cinta berbuluku..

dan pabila kau katakan kau suka bulu
ku terdiam terkedu tak tahu mana nak tuju..ooh..
itulah cinta yang satu..
cinta di muka bulu..
NOTA HATI : kreatif gyla dorang neh ! mana lagi yg korang suko eh ? CINTA MUKA BUKU or CINTA MUKA BULU ? harhar . pape jela kann . aptb -,-


thanks you for reading :)