s
// A Little Memories :)

Nur Hafiza Binti Hamidi
Kedah Darul Peace
26 December 1994
Zulhilmi Zabandi

his MINE and ONLY mine ! ilove him so damn much^^
Daisypath Anniversary tickers

my dear stalkers , tinggalkan jejak anda kat sini okay ? thankyou ;)




|
i dont know :D
Wednesday 28 December 2011 | 8:12 pm | 0 comments

wah2 , dah nak buka skola dah kan ? best gylaa . HAHA .
act , suma persiapan aku dah buat . excited nak poe skola la katakan . hihii .
baju , beg , stoking , kasut , buku dan segala bagai aku dah sediakan .
apa lagi yang tak cukop ? okay , aku rasa suma dah lengkap :D
meh tengok barang2 skola aku . pandai tak aku pilih ? HAHA




taon neh aku teringin nak pakai beg skola BEN10 pulak . so , yang neh mak yang belikan . HAHA



yang neh pulak kasut skola pilihan aku . HAHA . puas cari merata kedai , neh pon stok paling last ! :D


see that ? HAHA . aku dah ready nak ke skola . korang dah ready ? HAHA .
act , suma yang kat atas to AUTA je , hihii .


okay2 , stop merepek fyza ! >..<
taon depan dah masuk taon 2o12 . oyeahh ~
jap je masa berlalu kan ? rasa baru semalam aku dilahirkan ! err~
taon depan dah tak skolaa , so tade laa sebok2 nak poe cari barang skola kan ? huhu .
tengok adeq2 yg nak masuk darjah 1 to , amboii~
kemaen semangat nak ke skola kan ? HAHA .


hmm~ sekarang neh , aku dok umah tanam anggur je . HEHE .
kerja ? err , tak kott ! nak dok umah blajo jadik anak perempuan laa pulak . HAHA .
okay , aku dah janji dengan mak , bila abes je SPM , aku nak blajo masak ;)
so , aku kenalah tunaikan janji aku kan ? HAHA .
sekarang dah boleh masak siket2 , baru dalam praktikal laa sayang !
mak selalu cakap "kalau tak pandai masak , nanti sehari je dok umah mak mentua , dah kena HALAU !
baru laa padan dengan muka" HAHA . okay , abang aku pon cakap macam to !
ish , menakutkan betol laa . hoho .


sekarang mak dah boleh rilex siket , kerja umah dah beralih dekat anak perempuan dia . HAHA .
okay , abah selalu perli2 aku bila tengok aku buat kerja umah ! :D
kadang2 to merungut jugak aku . muehihii~
mak cakap "macam neh laa mak selalu buat dari adeq kecik sampai dah besar panjang"
okay , better aku buat suma neh dengan penuh kesabaran . huhu .
berdiam diri lebih baik dari bercakap kan ? :D
so , masakan aku ada yang terkurang lebih rasa . muahahah .
tape2 , lama2 nanti sedap laa kan ? :P
haha . okay , stop sini dulu . babai <3

NOTA HATI : gagal sekali tak bermakna gagal selama-lamanya , ye dop ? hee~ ;)





thanks you for reading :)