s
// A Little Memories :)

Nur Hafiza Binti Hamidi
Kedah Darul Peace
26 December 1994
Zulhilmi Zabandi

his MINE and ONLY mine ! ilove him so damn much^^
Daisypath Anniversary tickers

my dear stalkers , tinggalkan jejak anda kat sini okay ? thankyou ;)




|
bagai mencurah air ke daun keladi ?
Tuesday 3 January 2012 | 4:02 pm | 0 comments

entry kali neh bermula dengan peribahasa ,
" bagai mencurah air ke daun keladi "
yang bermaksud orang yang tidak mendengar nasihat .
ehh , yeke ? hehe .
dengan makna yang lain, orang yang buat pekak je bila diberi nasihat . HAHA .

pelik laa dengan orang zaman sekarang neh ,
bila sumone to tegur dorang dari wat sumtin yang tak baik ,
mesti dorang akan cakap ,
" lantak aku laa , dosa aku bukan kau tanggung pon "
" tayah tunjuk alim laa wey , kau sendiri pon tak betol "
" suka hati aku laa , kubur masing-masingkan ? "
cewahh , bangga sangat laa boleh cakap macam to ? haishh~
langsung tak makan saman laa kau neh , HAHA .

susah betul laa bila kita daa bagi nasihat ,
orang cakap kita yang bukan-bukan .
nak tunjuk alim laa , baik laa and segala bagaii .
bila sumtin yang dibuat to salah , baru laa nak berpatah balik kan ?
huhh , suka hati laa ,
janji orang-orang macam neh happy dengan life dorang .
act , aku pon dah malas nak nasihat bagai kat orang .
sebab aku sendiri pon banyak lagi kelemahan . huhu .
lepas neh , orang-orang macam to nak buat apa pon buat laa ,
jangan menyesal dikemudian hari sudah :)

NOTA HATI : tada sorang pon manusia kat dunia neh yang perfect kann ? so , renung-renungkan dan selamat beramal ;) hehe .


thanks you for reading :)