s
// A Little Memories :)

Nur Hafiza Binti Hamidi
Kedah Darul Peace
26 December 1994
Zulhilmi Zabandi

his MINE and ONLY mine ! ilove him so damn much^^
Daisypath Anniversary tickers

my dear stalkers , tinggalkan jejak anda kat sini okay ? thankyou ;)




|
entry tak bertajuk -.-
Sunday 8 January 2012 | 4:32 pm | 0 comments

haihaii~ selamat petang ;) tade ape nak post act , HAHA .
and tade idea nak buat entry mengarut kali neh , blablablaa~ -.-

aku nak cakap yang aku bosan gyla babeng dekat rumah .
okay , sunyi gyla tade kengkawan nak gelak dengan aku :D
haha . rindu-rindu .
hari-hari aku menekan keypad tepon aku ,
and aku berharap sangat-sangat aku dapat text dari membe aku ,
and dorang ajak aku hang sesame . muahaha~
batak sangat laa !

kerinduan kemerekaan -.-

*gambar bersama musuh-musuhku sekalian , HAHA .
miss youu all ;) aku tinggi , whoaa~ *bangga*

NOTA HATI : hidup bagaikan zero tanpa kengkawan , HAHA . kbaii 


thanks you for reading :)