s
// A Little Memories :)

Nur Hafiza Binti Hamidi
Kedah Darul Peace
26 December 1994
Zulhilmi Zabandi

his MINE and ONLY mine ! ilove him so damn much^^
Daisypath Anniversary tickers

my dear stalkers , tinggalkan jejak anda kat sini okay ? thankyou ;)




|
me , me and me :)
Tuesday 17 January 2012 | 3:35 pm | 0 comments

selamat petang semua ;)
korang sehat tak ? hope semuanya okay2 je laa ye !
hari neh nak citer pasal aku je , boleh tak ? HAHA .
mestilah boleh ! dah nama pun belog aku kan ? :)
so , aku nak citer siket laa latar belakang aku neh , hihi .
okay , tarik nafas panjang2 dulu , dan lepasss -.-
dah ready ? okay , kita start sekarang ! muahaha .

bismillahirohmanirrohim ,
hii , nama sebenar aku Nur Hafiza Binti Hamidi .
alhamdulillah , selama 9 bulan mak aku mengandungkan aku ,
last2 lahir jugak aku dekat dunia neh pada 26th dec 1994 pada jam 2.o2 pagi , hihii .
aku dilahirkan di Hospital Besar Alor Star , wahh , detail tak ? HAHA .


tak sure laa time neh umor aku berapa tahun . sory , tak secomel gambar korang masa kecik2 dulu :)


KENAPA DIBERI NAMA NUR HAFIZA ?
hihi , okay . 
setahu aku , Nur bermaksud CAHAYA manakala Hafiza bermaksud YANG TERPELIHARA .
so , bila digabungkan , jadilah CAHAYA YANG TERPELIHARA , hehe .
okay , aku rasa hidup aku memang ada kaitan dengan nama neh . HAHA .
sebab ? hidup aku memang 100% mak abah aku yg kawal .
dorang tak benarkan sangat aku keluar dengan kawan2 aku -.-
yelaa , takot aku neh jadi liar dekat luar !
wahh~ susah kot aku nak hang dengan kengkawan aku .
aku akan bagi seribu alasan supaya aku dapat kuar . HAHA .
aku anak bongsu daripada dua beradik :)
yang first , abang kesayangan aku yg selalu buli aku .
okay , aku tao aku lemah -.-

aku ingat lagi masa aku darjah satu dulu ,
guru kelas aku , Pn Hasnah Hassan :)
guru yang paling aku sayang time aku skola rendah dulu . ngee~
she called me as PEAH KELABU -.- HAHA .
aku pon taktao mana datangnya gelaran to ! adoii~
now , dia dah terlalu tua tapi still maintain comel lagi :)

TENTANG AKU ?
okay , for our information , there's nothing special about me :)
hidup aku neh tak terlalu complicated sangat , sebab aku neh jenis yg simple je .
aku neh agak NERD *sometimes -.-
aku jugak jenis yang cepat touching , HAHA .
senang2 je air mata aku neh boleh keluar , annoying !
hmm , aku jugak cepat bosan dengan orang , dan orang jugak cepat bosan dengan aku .
HAHA , fair rite ? act , to lah fact nye :)
ramai orang cakap aku sombong ?
eh , sombong ke aku ? -.-
act , orang yang betol2 kenal aku je , dorang tao perangai sebenar aku .
so , jangan lah nak judge aku yang bukan2 :)

APA YANG AKU SUKA BUAT ?
aku suka buat something yang agak bodoh dan membuang masa aku .
aku tade banyak sangat aktiviti sbb aku jarang kuar rumah ,
tapi bila dah kuar rumah to , haa tunggu je mak aku kol soh cepat2 balik . HAHA .
majoriti nye , aku banyak habiskan masa aku ngadap skrin lappy neh .
buat apa lagikan ? aku neh kaki online , even terlalu membosankan !
aku jugak suka tidurr , alaa biasalah to . nikmat kot wey ! hehe .
apa lagi yang aku suka buat eh ? 
err , taktao laa wey ! sorry , otak aku ada limit ,
aku tak mampu nak fikir banyak , sebab to aku benci bila ada oral dekat skolaa , HAHA .

AKU SUKA MAKAN APA ?
hmm , taktao laa , semua makanan yang halal aku rembat je ,
janji perut tak merengek :D
lagi stu , ofcoz masakan bonda aku :)
bagi aku , masakan mak yg the best sekali , ye dok ? hihii ;)

MAK DENGAN ABAH , SAPE YG PALING NGAM DENGAN AKU ?
hihi , masing2 ade je yg rapat dengan salah sorang parents dorang kan ?
kalau korang ngam dengan dua2 sekali lagi bagos :)
kalau aku , aku lagi ngam dengan abah aku , 
sbb mak aku garang siket , tapi baek aty , HAHA . ayat macam keling !
kalau aku nak buat sumtin , aku mintak pndapat abah aku dulu ,
kalau mak aku , susah lah kalau aku nak buat sumtin . huhu
biasalah , anak abah laa katakan , HAHA .
tapi dua2 penting dalam hidup aku , aku sayang mak abah aku wey ! <3

APA YANG AKU HARAPKAN SELAMA NEH YE ?
cewahh , ayat cannot go , HAHA .
okay , aku nak belajar bersungguh2 hinggalah ke menara gading , HAHA .
kalau boleh , bila dah berjaya nanti , aku nak jadi akauntan , 
takpon doctor or seorang usahawan yg berjaya , aiseyh~
besar cita2 aku , HAHA .
tapi kerja apa pon takpe , asalkan halal kan ? :)
nanti nak lah bantu mak abah aku neh ,
yela dah lama dorang jaga aku smpailah aku dah besar pnjang cm neh haa ,
akhir kalam , i want to make my parents proud of me :) thats my promise !

okay , stop sini dulu , otak dah kering , hahaha .
babaii :)
NOTA HATI : doakan aku berjaya dalam hidup k ! :D


thanks you for reading :)