s
// A Little Memories :)

Nur Hafiza Binti Hamidi
Kedah Darul Peace
26 December 1994
Zulhilmi Zabandi

his MINE and ONLY mine ! ilove him so damn much^^
Daisypath Anniversary tickers

my dear stalkers , tinggalkan jejak anda kat sini okay ? thankyou ;)




|
selamat tinggal 2o11 , welcome 2o12 :)
Sunday 1 January 2012 | 6:51 pm | 0 comments

tahun 2o11 dah pon melabuhkan tirai .
belum terlambat nak wish kan ? 
ehem-ehem , saya fyza (bukan nama sebenar) ingin mengucapkan ,
HAPPY NEW YEAR and welcome 2o12 ! :)
hope this year will blessing our life okay .

alhamdulillah , aku masih diberi kesempatan untuk hidup pada tahun baru neh . hehe .
best tak korang sambut tahun baru semalam ? 
tapi ada jugak yang sambut tahun baru dengan cara yang salah !
tapi InsyaAlah semuanya sambut dengan cara yang betulkan ? :)

err , okay . mulakan entry dengan azam tahun baru :D


azam aku tahun lepas ? aku pon taktau terlaksana ke tidak , HAHA .
bila dah sampai tahun baru , ramai yang sebok nak ada azam barukan ?
padahal , azam yang lama pon belom terlaksana lagi , huhu .


hmm , aku ada azam ke tak tahun neh ye ?
mestilah ada kan ! tahun baru laa katakan , HAHA .
pstt~ yang tahun lepas punya pon banyak yang kantoi tau ! :D
so , aku nak listkan siket azam untuk tahun neh .
hope tercapai laa , ye dop ? huhu .
tahun neh aku nak buang sikap PEMALAS aku . HAHA . boleh ke ? insyaAllah :)
tanak boros-boros lagi dah . skg nak kumpul duit untuk masa depan :P 
nak belajar bawak kete pulak , HAHA . sape nak ajar aku , silakan ! :D 
aku nak gemokkan badan neh siket , tak banyak pon okay . asek makan tapi tak gemok pon . any idea tak ? HAHA . mengarut~
nak belajar setia kat sumone to . tanak curang-curang ! nak jadi yang terbaik tok dia , HAHA . angan-angan mat jenin :)
nak jadi anak yang baik kat mata mak and abah , hehe . peace ^^ 
nak boyfie baru . HAHA . azam baru , so kenalah semuanya barukan ? harharr . nak mampos la to -_-
HAHA . okay , to je wishlist aku . hope tercapai hendakNya :)
merepek kan ? haha . kesah pulak aku ? 
btw , HAPPY NEW YEAR again .
buang yang keruh ambil yang jernih okay ?
jadikan hari ini lebih baik dari semalam :)
okay , babaii~

NOTA HATI : kita mesti ada azam dan kita mesti capai azam to , InsyaAllah :)  err , sory cik tatabahasa , ayat tunggang-langgang :D


thanks you for reading :)