s
// A Little Memories :)

Nur Hafiza Binti Hamidi
Kedah Darul Peace
26 December 1994
Zulhilmi Zabandi

his MINE and ONLY mine ! ilove him so damn much^^
Daisypath Anniversary tickers

my dear stalkers , tinggalkan jejak anda kat sini okay ? thankyou ;)




|
ada test lagi T.T
Wednesday 1 August 2012 | 2:58 pm | 0 comments

hai selamat petang yang suram dan kelaparan :'D hahaa . alhamdulillah , hari neh genap 12 hari kita berpuasa . yang penting aku tak tinggal puasa lagi . hewheww . sekarang neh aku tengah counting days for 'RAYA' :) baru berapa hari puasa , aku dah nak raya :') hmmm , apa-apa jelaa -,- hmm okay , berita tergempar yang aku dapat ' bulan 10 nanti ada test' huwaaaa ! tahu tak ? aku benci bila daa nak exam , bulan 11 nanti exam lagi . hmm , so kena lah banyak prepare untuk test bulan 10 nanti . act , aku rasaa 'ketaq' siket sebab aku rasa macam banyak ketinggalan dalam pelajaran . sempat ke aku nak cover semua ? adoii . aku dah taknak sejarah time SPM dulu berulang kembali , harharr -,- tahun neh rasa macam tak sure jaa boleh score ke tidak . lagi pon semuanya benda baru , hmmm , insyaAllah aku akan belajar betol-betol nanti , just sekarang neh belom sampai 'seru' jaa lagi , hewheww .
NOTA HATI : belajar tanpa matlamat ibarat menembak tanpa sasaran :) sekiann .


thanks you for reading :)