s
// A Little Memories :)

Nur Hafiza Binti Hamidi
Kedah Darul Peace
26 December 1994
Zulhilmi Zabandi

his MINE and ONLY mine ! ilove him so damn much^^
Daisypath Anniversary tickers

my dear stalkers , tinggalkan jejak anda kat sini okay ? thankyou ;)




|
the best moment that i ever had :')
Monday, 6 August 2012 | 12:45 pm | 0 comments
hai selamat pagi bloggers ;) hari neh hari ke 17 berpuasa kan ? wahhhh , lagi berapa hari je nak raya . hmmm tapi baju raya tak beli lagi , baru ada sepasang je , mana nak cukop hoiii :'O kang nak p beli takot takdak saiz pulak , haisshhh , mesti aku bebai tahap kanun terseksa nanti -,-' okayy , hari neh aku tak p skola pon , hewheww , demam laa kata kan , ecehh , demam laa sgt ! hmm , tak caya ka ? meh tengok suhu badan aku yang tak berapa nak panas neh ==" bosan pulak kan dok dekat rumah neh , so aku pon mem'bz'kan diri dengan mengonline , kehkehh . biasa lettewww , macam hampa tak penah buat perangai macam aku neh , baik ngaku cepat ! tak baik nipu bulan puasa neh :p

actually , title aku yang bertajuk 'the best moment that i ever had' mesti laa berunsurkan romantik gituu . hewheww . ehh , takdak laa , mana nak romantik2 pon , aku mana lah tahu nak beromentik-romentik neh -,-
macam neh cerita dia , sebenarnya , aku sayang sangat dekat budak yang bernama Mohd Zulhilmi Mohamad Zabandi , haha . tengs laa dekat awak sebab sanggup stay dengan saya sampai sekarang , tengs jugak sebab dah banyak bersabar dengan perangai saya :') hmm , kalau boleh , aku dah taknak orang lain muncul dalam hidup aku , aku nak dia jaaaaaaaa ! boleh macam to ? hmm , tapi kita cuma merancang ja kan awak ? Allah yang tentukan semua neh . insyaAllah , kalau jodoh takan kemana kan ? hmm , i hope so :') aku dah tak sanggup nak berpisah dengan dia , aku sayangggg sangat dekat dia , cuma Allah ja yang tau macam mana sayangnya aku dekat dia . aku tau aku tak boleh buat dia hepi , aku selalu jaa buat dia marah . tapi aku tak boleh tengok dia dengan perempuan lain , serious aku jeless ! -..-

time dapat jumpa dengan dia , aku rasa bahagia sangat sebab dia ada dekat dengan aku , cuma kekadang to nampak macam aku tak suka eh ? hmm , tak laa , manada aku tak suka bila jumpa dia , aku hepi sangat dapat tengok dia kat depan mata aku . kalau boleh , time jumpa dia , aku takmau balik pon , nak ja aku duduk situ dengan dia , berat hati aku bila nak balik n tinggalkan dia :') hmm , tapi nak buat macam mana , takan aku nak berkepit dengan dia 24 jam kot ! masing2 ada rumah kannnn -,- dan kalau boleh jugak kan , aku nak tengok dia setiap hari , aku nak tau apa dia buat setiap saat , minit , jam , hari :') hmm , aku pon tak mintak relationship aku dengan dia , jadik macam sekarang neh , kalau ada 30 hari sebulan , maybe 2 hari ja kami okay :'( aku tau dia pon tak suka bila jadi macam neh , hmm , aku tau aku yang selalu buat perangai pon , tapi insyaAllah just sama2 kita berdoa yang terbaik untuk relationship kita k awak ? hope relationship neh akan okay macam dulu :') sayanggg , saya nak awak tau , sampai bila-bila pon saya takan lepaskan awak untuk orang lain , saya sayang awak sorang jaa , saya mintak maaf k sebab dah banyak menyusahkan awak , iloveyouu so damn much b , rinduu sangat kat awak :'(


NOTA HATI : saya rindu senyum awak , saya rindu nak awak gelak kan saya , saya rindu nak awak kutok saya n saya rindu semua pasal awak :') 


thanks you for reading :)