s
// A Little Memories :)

Nur Hafiza Binti Hamidi
Kedah Darul Peace
26 December 1994
Zulhilmi Zabandi

his MINE and ONLY mine ! ilove him so damn much^^
Daisypath Anniversary tickers

my dear stalkers , tinggalkan jejak anda kat sini okay ? thankyou ;)




|
Wish You All The Best :')
Thursday 3 January 2013 | 9:48 pm | 0 comments


Alhamdulillah , dah 3 hari dah sekolah :) macam mana study tahun neh ? ohmannnn , serious aku rasa macam nak nangeh guling2 , ahaha *over :'P biasa laa kan first masok kelas neh , ofcoz laa cikgu yg comel2 dan hensem to akan kenalkan kita dengan sub tajuk yg nak di belajar pada tahun neh kan ? hmm , aku tengok slideshow yg cikgu tunjuk to pon aku rasa macam dah nak give up , seriussss senang wey ! -..- tapi yela kaan , manada benda yg senang dalam dunia neh , orang cakap , kalau nak berjaya kenalah usaha :) kalau banyak usaha , banyak laa yg kita dapat , tapi kalau usaha to besar kuman je ? hmm , lu pikirlah sendiri :p 
okay , aku takmau cita pasal aku pon actually , aku nak cita pasal membe aku :') sapa dia ? sorry , tak boleh bgtau nama , huhuu , hampaaaa ! sumpah aku n THE GENG *cehh , geng laa sgt xD kesian sgt dkt membe aku yg sorang to , hmm paham2 jela kan awal2 sekolah neh , mesti nak guna banyak duit untuk beli itu ini kannn ? so , membe aku neh dia kurang berkemampuan , family dia pon takdak laa senang sgt pon , bak kata pepatah kais pagi makan pagi , kais petang makan petang :) bila dah byk sgt nak guna duit untk beli buku dan sebagainya , dia pon tak mampu nak bayar semua to , sampai laa hari neh time rehat pon dia tak makan sebab dia takdak duit :'( kami sebagai kawan2 dia cuma tolong apa yg mampu jaa . tapi dia bukan yang jenis suka nak menyusahkan semua orang , dia ada cita masalah kewangan dia sampai nangeh2 ! aku neh bukan boleh tengok orang sedih2 , aku pon join sekaki laa :( dia cakap dia tak mampu nak bayar semua perbelanjaan sekolah , dan dia rasa dia nak berhenti sekolah sebab dia tak mampu :') dia cakap dia dah tak boleh nak kejar cita-cita dia lagi , dia dah give up , hmm so kami pon plan laa nak cita masalah dia dekat cikgu , Alhamdulillah , cikgu dah approve permohonan kami semua , cikgu sudi nak tolong dia asalkan dia tak berhenti sekolah :') lagi pon dia orang yg pandai , cuma ada halangan utk dia nak berjaya sekarang neh . mak aku pon ada cakap kat aku maybe dia susah sekarang , mana tau dia lebih berjaya suatu hari nanti ? kesusahan yg dia alami sekarang neh bukan halangan utk dia nak kejar cita-cita dia :') apa-apa pon i wish you all the best KAWAN ! jangan mudah give up okay !!! kawan-kawan hang sentiasa ada untuk hang :) belajar pandai-pandai , nanti boleh ubah nasib keluarga :') InsyaAllah .

okay , assalamualaikum :')


thanks you for reading :)