s
// A Little Memories :)

Nur Hafiza Binti Hamidi
Kedah Darul Peace
26 December 1994
Zulhilmi Zabandi

his MINE and ONLY mine ! ilove him so damn much^^
Daisypath Anniversary tickers

my dear stalkers , tinggalkan jejak anda kat sini okay ? thankyou ;)




|
my bestfriend ever ^^,
Tuesday 26 February 2013 | 11:50 pm | 0 comments

hai selamat malam :) lama dah tak update blog neh . actually aku takdak idea nak update apa-apa yang berkenaan , hee~ tengok gambaq yang dekat bawah to sat :)


nampak dak budak yang dekat sebelah kiri to ? to laa bestie aku :) insyaAllah dia akan jadi bestie aku dunia akhirat . aku sayang budak to wey :p walaupun aku baru kenal dia masa form 1 dulu , tak sangka pulak dia akan jadi bestie aku . yang lain-lain semua dah berpecah-belah . yang lain-lain semua sambung belajar dekat tempat lain . hmm , sobss :( tinggal aku dengan dia ja kat sini . yang lagi sorang pon ada ja kat sini , satu sekolah jugak dengan kami , tapi kelas lain-lain . hmm , dengan tykah pon dah tak rapat macam dulu lagi dah . dulu masa mula-mula nak masok form 6 , aku dengan hanis kemain berjanji lagi , kononnya bila dah masok form 6 takmau main-main lagi dah , nak belajar betul-betul . tapi sayang seribu kali sayang , to suma auta jaa , haha :) actually , aku dengan dia dah macam tak boleh nak berpisah dah . semua benda nak buat sama-sama . hello~ barang-barang kami pon kebanyakkannya semua sama . kahkah , pon bolehhhhh :) aku selesa share problem dengan dia ^^ kalau aku ada problem , aku cerita dekat dia ja , cuma dia okay :p orang lain tak boleh percaya langsung :p apa-apa pon , aku harap sangat persahabatan aku dengan dia selama 7 thun neh akan terus kekal . amin :)
NOTA HATI : friendship is not something you learn in school , but if you haven't learned the meaning of friendship , you really haven't learned anything :)


thanks you for reading :)