s
// A Little Memories :)

Nur Hafiza Binti Hamidi
Kedah Darul Peace
26 December 1994
Zulhilmi Zabandi

his MINE and ONLY mine ! ilove him so damn much^^
Daisypath Anniversary tickers

my dear stalkers , tinggalkan jejak anda kat sini okay ? thankyou ;)




|
STPM PENGGAL 2 Y.Y
Wednesday 22 May 2013 | 10:02 pm | 0 comments
Alhamdulillah , STPM Penggal 2 already finished :) selesai untuk semua paper , maka kurang laa siket beban belajaq selama 5 bulan neh . lepas neh kena prepare untuk exam Penggal 3 pulak , haishhh . exam kali neh memang betul-betul mencabar keimanan aku . hahah -,- bapak soalan punya susah ! awat MPM bagi soalan hat senang sangat ? hmm , sumpah dari jawab paper P.A smpai P.P aku frust gylaa kot ! awat aku qasa macam down gyla taktau ? :'( TAKMAU REPEAT , TAKMAU REPEAT , TAKMAU REPEAT ! cukup laa kena repeat untuk paper sem 1 , haishhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :'(
first exam paper P.A lagi laa aku tension :/ dah laa nak kena siapkan graf , esei , struktur with 1h 30m , how come ? herr . sumpah tak cukop masa weyyyy . semua serba tak kena , buat to tak kena , buat neh tak kena ! lagi frust bila kuaq ja dari kelas , membe-membe aku semua boleh lagi dok senyum-senyum , pakat dok bncang soalan bagai , tau laa buat betoi pon , aku neh ? herr , time to jugak aku tqeyak depan kengkawan aku , hahahhahahahah , mana tak sedih weyyyy ! aku tak boleh buat tau dak ? apa yang aku study , takdak pulak nak masuk ! hafal berpuluh-pulah dasar , tapi haram satu apa pon tak naik :/ aku takut fail , aku takmau repeat dah , hmm , tapi macam nasib tak menyebelahi jaa :'(
paper geo tak susah sangat , tapi boleh lahhhhhhhhh :) cuma bahagian kemanusiaan yang struktur to ja yang susah pon , benda yang cikgu kata tak akan naik dan takyah bg perhatian sangat to laa yang naik -,-' haishhhh . pper bm a quite hard , hahaha . fail lagi rasanya :'( paper P.P ? takyah cakap , dari sem lepas sampai sem kali neh pembuat soalan to memang tak puas hati dgn batch 94 , kahkah . bahagian A , Alhamdulillah aku boleh buat jugak , mai tang bahagian B yg Air Asiaaa toooo -,- menatang apa dy mintak pon aq taktau . hadoii laa , first jawab pper P.P memang semangat dah , mai jaa soalan Air Asia , trus otak jadi kosong , kosongggg~ apa-apa pon redha jelaa ;) i try my best for this sem , but i lose on my way :'( 
NOTA HATI : mohon MPM pertimbangkan masalah yang dihadapi oleh Batch'94 , sukaaaaaa sangatttttttttttt :)


thanks you for reading :)